
Joan Ribó reivindica el contracte programa i la necessitat de la T2
L’alcalde de València, Joan Ribó, va participar ahir en l’acte commemoratiu del 30 aniversari de l’inici d’explotació per part de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) i va fer referència a les necessitats de concloure la línia de tramvia T2 i d’un contracte programa que atenga “les nostres necessitats de finançament de transport públic”. […]

