El regidor de Compromís per València Sergi Campillo reivindica esta reforma integral de l’espai amb el projecte que va deixar enllestit el govern de Joan Ribó. La remodelació prevista consistia una ampliació de l’skatepark que permetria la pràctica de les tres disciplines federades de patinatge, més vegetació, millora de les zones d’estada i enllumenat nou. Un projecte que, com destaca Campillo, es va elaborar a partir del diàleg i les aportacions dels usuaris de la comunitat skate i de la Federació de Patinatge de la Comunitat Valenciana.

La reforma de l’skatepark del Gulliver estava pressupostada en 1,2 milions d’euros. Una inversió amb la qual es pretenia fer un espai adaptat a les necessitats per a la pràctica de l’skate i d’altres modalitats esportives en este tram del Jardí del Túria. Com assenyala el regidor de Compromís, “cada vegada hi ha més gent en la nostra ciutat que practica este esport urbà i hi ha entitats com el Cercle per la Defensa del Patrimoni que estan denunciant un ús indegut dels espais patrimonials del centre de la ciutat”. Sergi Campillo posa de manifest que “hi ha un dèficit d’infraestructures de qualitat per a l’skate i per això durant el mandat anterior ens vam comprometre amb els usuaris de l’skatepark del Gulliver a una macroreforma el projecte de la qual ja estava enllestit”.

El projecte consistia en la remodelació total de la zona de patinatge mitjançant la demolició de les pistes actuals per a construir un nou skatepark que permetria la pràctica de les tres disciplines federades de patinatge: taula (board), patins (roller) i patinet (escúter). També contemplava la renovació de l’enllumenat adaptat a l’ús que es fa de les pistes i millorava la zona de berenador amb taules envoltades de nova vegetació, nous bancs, dos fonts noves i mobiliari urbà. El termini d’execució previst era de set mesos. Segons Campillo, esta reforma donaria resposta a una vella reivindicació dels usuaris de l’skatepark i situaria València com una ciutat capdavantera en instal·lacions per a la seua pràctica, cada vegada més estesa. Per això, el regidor de Compromís exigix al nou govern municipal que execute esta obra.