La societat valenciana hui en dia ja és una societat diversa. Però malgrat ésser un país acostumat a tractar amb l’estranger (milers de turistes ens visiten cada any), el que s’enten com a població migrant és un fet novetós que ha crescut exponencialment els darrers 15 anys fins a representar actualment al voltant del 15% de la nostra societat.

La gestió d’aquesta diversitat, tanmateix, genera conflictes però també oportunitats que cal  saber gestionar des d’una acció de govern.

Per això, des de sectorial de Regeneració Democràtica de Compromís s’ha organitzat  una jornada formativa i de reflexió anomenada Migració: anàlisi i Polítiques d’Integració. Un full de ruta per a Compromís?

Una jornada oberta a la militancia que tindrà lloc el proper dissabte 12 de novembre a les 10.00h en la Seu Nacional de Compromís (Pl El Pilar, 1) i, en la qual, participaran experts en matèria d’immigració.

Des de l’organització es prega que per a confirmar la participació  s’emplene el següent formulari: http://ow.ly/d4Dt305nBvt