La diputada i candidata a la presidència de la Generalitat, Mónica Oltra, i el regidor-portaveu i candidat a l’alcaldia de València, Joan Ribó, mantindran demà una jornada de treball en els barris de Malilla i En Corts.

Els actes públics començaran a les 17.30h, amb una ronda pel barri de Malilla que s’iniciarà al Poliesportiu del barri, en companyia de l’Associació de Veïns de Malilla. El portaveu de Compromís per València, Joan Ribó, ha destacat com “al llarg de la legislatura hem treballat colze a colze amb els veïns del barri, denunciant, per exemple, la situació d’abandonament dels solars i les alqueries, o la tardança en les obres del poliesportiu, que ha costat més de 14 anys de construir; o proposant l’adequació de la passarel·la Iturbi que finalment aconseguírem, així com la construcció del nou centre de salut, i la reivindicació d’un millor transport públic”.

A les 19h de la vesprada, els dos candidats acudiran a la concentració contra els Centres d’Internament d’Estrangers (Av. Doctor Waksman, 52-54). La candidata a la Generalitat, Mónica Oltra, ha destacat “els 5 anys de treball i esforç de la plataforma CIEs No. Denunciem l’existència d’estos centres de detenció per a persones que no han comés cap delicte, i que són interceptades només pel seu color de pell. Des de Compromís treballem perquè totes les persones que viuen al nostre territori tinguen els mateixos drets; per això exigim el tancament dels Centres d’Internament d’Estrangers i denunciem les condicions en què es troben les persones allà recloses”.

Finalment, a les 20h de la vesprada, Mónica Oltra i Joan Ribó participaran en una tertúlia que tindrà lloc al bar Molí Vell (C/Bèrnia, 4), al barri d’En Corts. La cita serà punt de trobada per a diversos moviments socials que estaran presents en la trobada i per a totes aquelles persones que vulguen sumar-se a una tertúlia on es parlarà de la situació dels barris a València i de l’aportació de les organitzacions ciutadanes.

—————————————————————————————

DIA: dimarts, 31 de març

17.30h: Ronda pel barri de Malilla amb l’Associació de Veïns. Lloc de partida: Poliesportiu de Malilla.

19h: Participació en la concentració CIEs No. Lloc: Davant del CIE: Doctor Waksman, 52-54.

20h: Tertúlia amb Mónica Oltra i Joan Ribó. Lloc: bar Molí Vell (C/Bèrnia, 4).