Compromís per València ha presentat este dissabte el seu programa de govern per a l’Ajuntament de la ciutat en un acte que ha tingut lloc al Centre Esportiu-Cultural La Petxina. Amb una sala plena de gom a gom, el candidat a l’alcaldia de la ciutat, Joan Ribó, ha explicat que “Compromís s’ha constituït com una cooperativa de partits i nodrida dels moviments socials amb un objectiu comú, que és l’aposta pels veïns i veïnes d’esta ciutat. Nosaltres sí continuarem sent valents i demanarem el finançament que li correspon a València. No ens doldrà demanar-li a la presidenta Mónica Oltra d’anar junts a plantar cara al ministre de torn per a exigir la Carta de Capitalitat i un finançament d’acord amb el nombre d’habitants que compartim esta ciutat. I este serà un finançament al benestar de les persones, no per a obres faraòniques ni per a grans esdeveniments que només serveixen per a finançar il·legalment els partits. Perquè els valencians no som corruptes. els corruptes són uns altres que no mereixen el nom de valencians”.

En l’acte ha intervingut la candidata de Compromís a la presidència de la Generalitat, Mónica Oltra, qui ha avançat que València passarà a ser la ciutat de la resistència ciutadana per a ser la ciutat de la victòria de les persones: “una ciutat no pot estar en el mapa si els seus habitants no estan en el mapa; sobre eixa premissa treballem en Compromís en tots els pobles i ciutats, i especialment a València, on durant dècades s’ha malgovernat d’esquenes a les persones”.

Programa de govern La València que farem Eleccions 2015 candidats Joan RibóPer tot això, ha conclòs Ribó, “la València que farem serà la de la dignitat: la que empra els seus recursos en millorar les condicions de vida de la gent, oberta a la participació, un referent en la igualtat d’oportunitats i en el respecte cap a la diversitat de les persones, que s’enorgulleix de la seua identitat, les seues tradicions i les seues festes. La València que farem serà la de les oportunitats, el dinamisme, les idees i l’esforç; la que no devora l’horta, sinó la protegeix. La València en què tot el món cap, sense sectarismes: la València dels barris”.

Acompanyant Joan Ribó i Mónica Oltra han estat tots els candidats de la llista de Compromís per València. També han estat presents entitats socials dels àmbits de l’economia, laboral, la cultura i les arts escèniques, l’ensenyament, la mobilitat sostenible i el medi ambient, així com la Federació d’Associacions de Veïns de València.