La majoria del PP al Consell Agrari Municipal ha impedit sol·licitar a l’Ajuntament que es retire la revisió del PGOU per ser un atac directe a l’horta de València i als llauradors que la treballen.

Per al vocal de Compromís al Consell Agrari, Enric Navarro, i el portaveu del Grup Municipal, Joan Ribó, “és deplorable que els representants del PP, que haurien de defensar els interessos dels llauradors, són els primers a atacar-los, ignorant els centenars d’al·legacions que els agricultors d’esta ciutat han presentat contra la destrucció de l’horta que suposa la revisió del PGOU”.

El Grup Municipal Compromís, a través del seu vocal al Consell Agrari Municipal de València, ha expressat el seu malestar després que la majoria del Partit Popular haja rebutjat la sol·licitud que havien fet els representants de l’oposició a l’Ajuntament per a instar la retirada de la revisió del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU).

El vocal de Compromís al Consell Agrari, Enric Navarro, i el portaveu del Grup Municipal, Joan Ribó, han lamentat “que el PP vulga destruir l’horta i l’economia local agrària, i que a més ho escenfique mitjançant els seus representants al Consell Agrari. És deplorable que entre eixos representants estiguen el regidor de Pedanies, Vicent Aleixandre, que a més és president del Consell Agrari, i tota una exconsellera d’Agricultura, com és la regidora Ma Àngels Ramon-Llin. Justament aquells que més haurien de defensar els interessos dels llauradors, són els primers a atacar-los, ignorant els centenars d’al·legacions que els agricultors d’esta ciutat han presentat contra la destrucció de l’horta que suposa la revisió del PGOU. L’horta és una senya d’identitat que el PP s’ha encabotat a destruir”.