El Grup Municipal Compromís participarà demà en la concentració convocada per les treballadores de neteja d’escoles públiques, mercats i dependències municipals a les 10h davant l’Ajuntament.

El Grup Municipal Compromís participarà demà a les 10h del matí en la concentració davant de l’Ajuntament convocada per les treballadores de la neteja d’escoles públiques, mercats i dependències municipals. La regidora de Compromís, Pilar Soriano, ha reclamat “que l’Ajuntament es faça càrrec de l’actuació impresentable de Secopsa, que no vol pagar l’extra de Nadal a les seues treballadores, tot i que això supose una mitjana de 500€. Com sempre, la privatització ens ix cara: a l’Ajuntament perquè els costos són majors, i als treballadors i treballadores perquè acaben sent maltractats per les empreses”.

La regidora Soriano ha lamentat “que novament el col·lectiu de dones treballadores siga el més maltractat empresarialment, una situació que ara arriba en un moment com el Nadal, on la despesa familiar creix. La paga extra no és cap regal de l’empresa, sinó una part del salari guanyada merescudament per estes treballadores. I si impresentable ens sembla l’actuació de l’empresa, pitjor ens sembla la de l’equip de govern del PP a l’Ajuntament, que no s’ha dignat ni a contestar els escrits que els han enviat estes treballadores. Eixa és la seua sensibilitat social, que no passa del ‘ponga un pobre a su mesa’”.

Per tot això, Compromís donarà demà el seu suport explícit a estes treballadores.