Joan Ribó, portaveu de Compromís a l’Ajuntament de València, ha criticat de forma contundent l’abandonament al què sotmet l’equip de govern del PP al barri d’Orriols, què viu una situació d’extrema deixadesa, fins el punt que els veïns han d’organitzar brigades de neteja per endreçar els carrers.

Compromís ha mostrat la seua solidaritat amb tots els veïns i veïnes d’Orriols que ahir van eixir als carrers del barri, graneres en mà, per demanar a l’equip de govern més freqüència de neteja en els carrers i en els diversos descampats que hi ha, com el de “l’Ermita”.

En paraules de Joan Ribó: “És inadmissible que els veïns hagen de formar brigades de neteja per substituïr el que hauría de fer una institució pública com és l’Ajuntament. Els veïns del barri d’Orriols paguen els mateixos impostos que la resta i mereixen el mateix tracte que la resta de valencians. El Partit Popular ha d’afrontar d’una vegada per totes el problema de la neteja a la ciutat de València, i deixar de tapar-se els ulls, ja que així no se soluciona res”.

Des de Compromís s’ha demanat al Partit Popular un canvi de prioritats en el que es gasta els diners l’equip de govern, començant per posar fi a tots els ERO’s que s’han fet els darrers anys en les brigades de neteja i deixant, en canvi, de gastar desenes de milions d’euros en la compra de cases i edificis al Cabanyal, per deixar-los abandonats. En eixe sentit, Compromís creu fonamental oferir al ciutadà una ciutat neta i saludable, no com la que patim a dia de hui.

A més, el portaveu de Compromís, Joan Ribó, també ha fet ènfasi en la importància de dotar de serveis a tots els barris per igual i de no marginar cap zona en concret de la ciutat ja que, després, les conseqüències d’estes actituds són molt perilloses, com és la sorgida de moviments ultra feixistes que tant de mal fan a la nostra societat.

Escolta l’àudio: Joan Ribó.MP3