Pilar Soriano, regidora de Compromís, ha criticat durament a la regidora del PP, Lourdes Bernal, per haver posat en greu perill les platges del Sud de València a l’haver negat l’existència del problema fins ahir, que per fi el va reconèixer en un comunicat de premsa.

Després de les declaracions d’ahir de la regidora de platges del Partit Popular, Lourdes Bernal, en què reconeixia que “cal posar fi a la invasió de l’arena en el Passeig Marítim”, Compromís ha acusat a l’equip de govern del Partit Popular d’haver-se tapat els ulls durant tota la legislatura com si així anara a solucionar-se el problema, una actitud totalment irresponsable i absolutament fóra de lloc en el que hauría de ser un govern seriós per a una ciutat com València.

En eixe sentit, des del Grup Municipal de Compromís s’ha recordat la moció al Ple que Pilar Soriano va presentar el passat mes de març del 2013 alertant ja sobre este mateix problema i exigint a l’Ajuntament solucions “de fons” que solucionaren el problema d’arrel d’una vegada per totes.

En eixe mateix Ple Bernal acusà a Compromís en la seua resposta d’inventar-se problemes innexistents i, inclús, arribà a afirmar que les platges del sud: “no solament no han decrescut sinó que n’hi ha hagut una xicoteta acreció”.

Pilar Soriano ha lamentat que: “una vegada més el temps acaba donant la raó a Compromís, evidenciant la desídia i la paràlisi de l’actual govern de la senyora Alcaldessa Ritra Barberá, que preferix amagar els problemes abans que solucionar-los, simplement per qüestions electoralistes”.

Escolta l’àudio: Pilar Soriano