Compromís denuncia la improvisació i falta d’interès en la promoció dels museus a la ciutat de València

Castillo ha preguntat a la comissió de Cultura i Educació, com es possible que els Museus i altres espais de la ciutat es troben, des de fa mes de 6 mesos, desatesos de professionals d’atenció al visitant

La regidora del Grup Municipal Compromís, Consol Castillo, ha denunciat aquest matí que “des de fa mes de sis mesos els Museus i altres espais cultural de la ciutat de València no disposen dels professionals que expliquen als visitants l’interès històric i patrimonial d’aquests Monuments”.

Aquest desinterès de l’equip de govern és –segons Castillo– absolutament impresentable, a més de ser contradictori amb el que els mateixos responsables del Partit Popular publiciten, atès que “d’una banda s’omplin la boca de la seua política turística i de la gran quantitat de creueristes que ens visiten i la realitat dels fets demostra que no els interessa el més mínim el patrimoni municipal ni la projecció de la imatge de la ciutat”.

Per a Castillo, “la crua realitat arriba al paroxisme si pensem que dins dels monuments de la ciutat de Valencia, trobem la Llotja de València, monument que a més de ser el màxim exponent del brillant segle XV valencià és Patrimoni Històric de la Humanitat, guardó que poques ciutats poden tenir”.

La regidora de Compromís ha assenyalat que la improvisació en la gestió de l’assistència i promoció cultural es posa de manifest quan la Regidora de Cultura Maria Irene Beneyto, davant de la pregunta de la regidora de Compromís es veu obligada a dir, que “el retard és degut a la complexitat del plec de condicions que esta redactant-se”.

Davant aquesta absurda i ingènua resposta per part de la regidora delegada de Cultura, Castillo li ha contestat que si la contrata de neteja estiguera 6 mesos sense netejar la ciutat, València seria un femer. La regidora de Compromís ha lamentat, que tot allò que el Partit Popular pretén, es fer de la nostra ciutat un femer cultural.

Arxivat en: Consol Castillo

1. PERE SOTO I FERRANDO diu:

Al PP sols l’iteressa el turisme si pot afavorir interessos dels constructors, mai com a promoció de la cultura (aquesta darrera qüestió no dóna diners als amics)

• valencia diu:

Hola Pere,

Gràcies pel teu comentari.

Desgraciadament per al PP la cultura no és un prioritat i així ho demostra dia a dia. Des de Compromís exigim que la política cultural a la nostra ciutat estiga planificada i no s’imporvise dia a dia. La deixadesa de l’Ajuntament en aquest sentit és molt greu.

Salutacions

Compromís per València