Les declaracions de Diego Torres al jutge de Mallorca encarregat del cas Nóos, en les què afirma l’existència d’una reunió entre Undargarín, Camps i Rita Barberá al Palau de la  Zarzuela són d’una extrema gravetat per a la ciutat de València, al posar a la seua alcaldessa directament en la gestió de tot el cas Nóos en la nostra ciutat.

Per a Joan Ribó “Tal com suposàvem era un conte xino allò de què “tot és responsabilitat de Turisme València, una Fundació on l’ajuntament només té el 35% dels vots”. La reunió suggereix que no era Turisme València o la Ciutat de les Ciències sinò el President de la Generalitat i l’Alcaldessa de València els qui negociaven i presumptament acordaven amb el senyor Undargarin els “negocis” que ara es jutgen en el cas Nóos”.

La Sra. Barberá ja no pot amagar-se més darrere Turisme València i el seu caràcter de fundació privada com hem reiterat des de Compromís i ha ratificat la Sindicatura de Comptes. Les dades demostren que estava perfectament assabentada i, presumptament, és responsable de les grans decisions que s’han executat mitjançant la Fundació Turisme València actuant de veritable tapadora.

“És la Sra. Barberá la responsable del nomenament del President de la Fundació, mitjançant un decret d’alcaldia. Les dades d’avui demostren a més que ha pres directament part en el procés de negociació”, ha declarat el portaveu de la coalició d’esquerres, ecologista i valencianista, qui ha afegit “calen poques paraules més. És hora de què la gent visualitze amb claredat el seu significat. També és hora de que la Sra. Barberá reconega tot el que ha amagat i amaga d’aquest cas. Ens agradaria no haver-ho de saber perquè li ho pregunte el jutge”.

En qualsevol cas quan la Sra. Barberá ens recorde el mal estat econòmic de l’Ajuntament li recordarem a què ha dedicat els recursos en els últims anys acompanyada del seu company de malbarataments D. Francisco Camps.