Compromís valora la decisió de la Fiscalia de Medi Ambient i apunta que els danys de la platja del Saler no són sols deguts al temporal, sinó a la negligència

La regidora del Grup Municipal Compromís, Pilar Soriano, s’ha felicitat per la decisió de la Fiscalia de Medi Ambient de sol·licitar la imputació del capità del BSL Sunrise ja que és un senyal inequívoca que el ministeri públic ha observat irregularitats en la gestió de la cadena de comandament del buc i la posterior destrucció de la platja del Saler i desautoritza, en gran manera, la interpretació que ha fet fins ara el Partit Popular i, en especial el PP de l’Ajuntament de València, d’atribuir-ho sols al temporal.

Soriano ha recordat que el seu Grup Municipal va presentar un escrit a la Fiscalia de Medi Ambient, que es va sumar a les diligència d’ofici ja obertes per la Fiscalia, en què “vam demanar que es determinara les responsabilitats de totes les persones que es van veure implicades en aquelles maniobres fatals per a la platja del Saler”.

Arxivat en: Pilar Soriano, Urbanisme i Medi Ambient

1. Mercedes diu:

“Que vergonya!! que se li haja de dir al PP el que se suposa deuria d’haver fet immediatament com va fer Compromís. Veurem les conseqüències en un futur de la Garrofera. Vaja representació que tenim amb la regidora de platges del PP.

• valencia diu:

Hola Mercedes,

Moltes gràcies pel teu comentari. En Compromís per València hem denunciat que la manca de previsió i d’acció de l’Ajuntament en aquest tema és molt greu ja que pot tenir conseqüències irreversibles per al nostre entorn. Els responsables han d’assumir responsabilitats. Esperem que el Partit Popular es pose a treballar en aquest tema tant important i deixe de tirar balons fora. Seguirem ben atents a com evoluciona la situació.

A Compromís per València tenim una manera distinta de fer política on conten totes les veus. T’animem a seguir enviant les teues queixes, suggeriments, recomanacions … Fer una València millor és cosa de totes i tots. Una salutació ben cordial.

Compromís per València.