Compromís reclama a l’Alcaldessa Barberà que reba a la plantilla de Teletech, ara mateix en perill per l’ERO presentat per l’empresa. Teletech és una empresa de serveis d’atenció telefònica que treballava per a empreses tan importants com Vodafone o també per a la Generalitat Valenciana. A la ciutat de València més de 600 treballadors treballen per a l’empresa. Per a Pilar Soriano “els treballadors han enviat una carta al grup municipal popular demanant-los una reunió i fins ara no han obtingut resposta. Per això jo reclame directament a l’Alcaldessa Barberà que faça d’alcaldessa, es preocupe pel benestar dels ciutadans de la nostra ciutat i reba a una delegació dels treballadors. Volem que faça de mediadora amb els seus companys de partit de la Generalitat i del Govern Central per tal d’evitar que aquest ERO tire endavant. I més tenint en compte que es fa per culpa de l’última reforma laboral aprovada pel Partit Popular. Per tant, ella i el seu partit tenen una responsabilitat directa en aquesta situació i estan obligats a rebre als treballadors”. Si l’ERO tira finalment endavant, la taxa d’atur de la nostra ciutat augmentarà pràcticament un punt, entre llocs de treball directes i indirectes, un vertader drama per a la nostra ciutat.

Per una altra banda, a la Comissió d’administració electrònica, personal, descentralització i participació que ha tingut lloc aquest matí, la majoria absoluta del Partit Popular ha impedit que s’aprovara una moció de Compromís en la què demanàvem una cosa tan simple com que les mocions que presentem els diferents grups a les Juntes de Districte s’enviaren per correu electrònic. Per a Pilar Soriano, “el Partit Popular sempre es nega a facilitar tot allò que tinga a vore amb la participació ciutadana. Els vocals de les Juntes no són alliberats, tenen els seus treballs i per tant no tenen tant de temps per anar a fotocopiar les mocions. El que demanàvem és que ja que tots els grups envien per correu electrònic les mocions, allò lògic és que es reenviaren les mocions a tots els vocals. Però el PP, una cosa tan simple com aquesta, ha dit no. Torna a demostrar el que li importa la participació en aquesta ciutat: Res.”

Declaracions de Pilar Soriano reclamant que Barberá reba ja a la plantilla de Teletech

Declaracions de Pilar Soriano rebutjant el no del PP a enviar per correu electrònic les mocions als vocals de les Juntes de Districte