El representat de Compromís a la Junta Rectora, Josep Portas, ha preguntat per la situació actual del Poliesportiu de Benimaclet, així com l’estat en què es troba el camp de Futbol 7

El representant del Compromís en la Junta Rectora de la Fundació Esportiva Municipal, Josep Portas, ha votat aquest matí a favor de l’adhesió de la Fundació al sistema d’adquisició centralitzada de la Diputació de València, per entendre que “constituirà un important pla d’estalvi dels serveis i racionalització dels recursos”, i ha apostat perquè “s’estudie incloure alguns serveis corresponents a subministraments d’aigua, llum, electricitat, etc.”

Portas ha preguntat per la situació actual del Poliesportiu de Benimaclet, així com l’estat en què es troba el camp de Futbol 7. En aquesta línia, Portas espera que les explicacions que ens ha donat Grau es complisquen i que “per al 18 o 20 de juny es pose en marxa la piscina i que, paulatinament, s’incorporaren la resta d’activitats i cursos, així com que el poliesportiu, gestionat en part per la Fundació, estiga operatiu al 100% en el nou curs escolar”.

A preguntes de Compromís sobre el camp de Futbol 7 i si estarà operatiu i en ple funcionament, Grau ha indicat que “sí que estarà en funcionament”, afegint que “s’adhereix l’equip Ciutat de València, i que per el nou curs l’Escola de Futbol estarà en marxa. ”

El representant de Compromís a la Junta Rectora també ha preguntat pel camp de Futbol 11, on juga i té l’Escola de Futbol el Sporting Benimaclet. Tot i que Grau ens ha comentat que “poc es pot fer, ja que no és sòl municipal i que tot està en l’expedient de requalificació dels terrenys realitzats en el seu moment amb PAI”, des de Compromís “esperem que en la reunió que el regidor d’Esports tindrà amb els veïns la propera setmana hi haja majors compromisos i que vaja un poc més enllà de les actual ajudes que rep al club Sporting de Benimaclet, que es circumscriuen, de moment, al pagament del lloguer de les casetes (vestidors) i tirar terra a final o principi de temporada, al mateix temps que es passa el làser per igual el terreny de joc”.