
Ribó explica que l’Ajuntament treballa per a millorar la mobilitat nocturna del transport públic
L’Ajuntament treballa per a tenir una millor mobilitat nocturna, especialment del transport públic. De fet, ja ha duplicat la freqüència de les línies de l’Empresa Municipal de Transport més usades (la N1 i la N6). I també busca alternatives per a propiciar que els hostalers arriben a acords amb els taxistes i amb els aparcaments […]


