Després de conéixer-se els resultats del Brexit, Joan Ribó ha llançat un missatge de «tranquil·litat i confiança» las ciutadans britànics que residixen actualment a la nostra ciutat.

«Hui és un dia trist per a la Unió Europea, però suposa també l’inici d’un procés de canvi en el si de la Unió: és necessari reforçar les institucions europees i el procès d’integració comunitari dirigit a construir una Europa cada vegada més democràtica i més social, a fi de garantir la convivència», ha manifestat Ribó.

Així mateix, Ribó s’ha dirigit als ciutadans britànics residents a València i ha assenyalat la importància que estos continuen mantenint els seus drets i deures amb normalitat, i ha destacat que es tracta d’una comunitat «àmplia, important i plenament integrada a al nostra ciutat».