La iniciativa de la Regidoria de Patrimoni i Recursos Culturals “Cultura als barris” continua, un cap de setmana més, democratitzant l’art i la cultura i apropant-lo als barris de València. En esta ocasió les activitats arriben als barris d’Arrancapins, Sant Marcel·lí, Sant Antoni, Natzaret i Malilla.

Esta nit, a les 21 hores, es projecta el documental “14 d’octubre del 1957: el dia en què parlaren les pedres” al Centre Cultural Esportiu d’Abastos (carrer d’Alberic, 18). També al barri d’Arrancapins tindrà lloc el dissabte, a les 18 h, l’espectacle de circ acrobàtic “Two or One Fantasy” de la companyia Baraka Circ. I diumenge, a les 18 h, Almudena Francés serà l’encarregada de llegir el contacontes “La casa de Carmeta”.

Al barri de Sant Marcel·lí, concretament a la plaça de Monsenyor Óscar A. Romero, s’interpretarà el dissabte, a les 18 h, el cicle de teatre breu “3 peces de microteatre” de la companyia Teatro del Contrahecho. Mentre que el diumenge, a les 12 h, hi haurà un concert de banda de la Societat Musical La Unió de Tres Forques, dirigida per Vicente López Gurrea.

El documental “14 d’octubre del 1957: el dia en què parlaren les pedres” també es podrà veure este cap de setmana al barri de Sant Antoni, serà el dissabte, a les 17 h, a la plaça del Professor Tierno Galván. A més, el diumenge, a les 12 h, el mag Rubén Aparisi de la companyia Saga Producciones realitzarà un espectacle de màgia escènica i humor.

L’espectacle de dansa flamenca “Flor de mayo” de la companyia Marea Danza arriba el dissabte, a les 18 h, a la plaça del Santíssim Crist de Natzaret. En la mateixa ubicació, però en diumenge i a les 12 h, serà l’animació teatral participativa “Els guardians de la cultura” de Viviendo del Cuento Teatro.

Pel que fa al barri de Malilla, la Societat Musical Unión de Pescadores, dirigida per Juan Carlos Civera Domínguez, interpretarà un concert de banda el dissabte, a les 18 h, al parc del carrer d’Oltà. Mentre que el diumenge, a les 12 h, el grup Versonautas farà un espectacle de poesia i música.