Els regidors i les regidores del grup municipal Compromís per València han mostrat hui el seu suport a la campanya ‘Lesbianes Sempre Visibles’, posada en marxa pel col·lectiu Lambda en coincidència amb el Dia de la Visibilitat lèsbica que persegueix l’objectiu de convertir diferents espais en llocs de seguretat perquè les dones lesbianes puguen mostrar-se lliurement.

La campanya que tindrà lloc durant tota la jornada de hui, incideix en la doble lluita que les dones lesbianes pateixen diàriament. Una doble discriminació que té el seu origen en un sistema heteropatriarcal que invisibilitza i estigmatitza a les dones lesbianes pel  fet de ser dones però també lesbianes.

Des del col·lectiu de lesbianes, gais, trans i bisexuals destaquen que el fet de creure en la igualtat i la llibertat “és prou motiu per a fer de la lluita de les dones lesbianes la lluita de tota una societat, per això hui és el nostre dia, però la seua defensa ens pertany a totes i tots independentment de la nostra orientació sexual”.