Un jurat independent, artístic i faller triarà les falles de l’Ajuntament del 2018

Per segon any consecutiu, la decisió final per triar les dues falles municipals que es plantaran en l’Ajuntament de València en 2018 serà presa per un jurat sense vot polític i els seus integrants seran proposats per entitats relacionades amb les Falles i amb les arts plàstiques. Els artistes o equips d’artistes interessats tenen de temps fins hui per presentar les corresponents candidatures.

“Els temps en què les falles municipals les triaven els regidors i les regidores del Partit Popular s’han acabat. Enguany tampoc hi haurà cap vot polític en la presa de la decisió de quines seran les falles que es plantaran a la plaça de l’Ajuntament i el jurat serà, per tant, independent, a banda d’artístic i faller”, va anunciar el regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset.

Així, la Federació de Falles amb Especial Ingeni i Gràcia, la Interagrupació de Falles, el Gremi d’Artistes Fallers, el Cercle de Belles Arts i l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana proposarà la formació del jurat que seleccionarà la falla gran municipal de l’any que ve.

Respecte a l’elecció de la falla infantil municipal, les persones que integraran el jurat seran proposades per les Falles I+E, la Interagrupació de Falles, el Gremi d’Artistes Fallers, l’Associació Professional d’Il·lustradors Valencians i FULL (Fundació pel Llibre i la Lectura).

Arxivat en: 2017, Ajuntament, Ciutat de l'Artista Faller, Comissió municipal estratègica de la Ciutat de l'Artista Faller, Cultura Festiva, Falles, Gremi d'Artistes Fallers, interessos valencians, Participació ciutadana, Pere Fuset, Regidoria Cultura Festiva