La situació dels futurs carrils bici, la millora de la xarxa d’autobusos urbans de l’EMT o la discussió de mesures per a acabar amb l’incivisme en la circulació han sigut els temes principals de la reunió que Grezzi ha mantingut amb representants de la Federació d’Associacions de Veïns de València.

En la reunió mantiguda entre Grezzi i la Federació d’Associacions de Veïns de València, els veïns han plantejat quatre grans assumptes: la pacificació del trànsit en els barris de la ciutat; l’estat de la licitació dels diferents carrils bici que està previst inagurar entre enguany i el pròxim; l’avanç de la remodelació de la xarxa d’EMT i la necessitat de reforçar el civisme pel que fa a la mobilitat als carrers de València.

Respecte a la pacificació del trànsit en els barris, Grezzi ha coincidit amb la Federació en què, després de l’actuació a Ciutat Vella, el model ha d’exportar-se “amb les peculiaritats i necessitats que té cada entorn” a la resta de la ciutat.

Pel que fa als dubtes expressats sobre la funcionalitat de les zones per als vianants i la restricció al pas de cotxes de veïns no residencials, Grezzi ha recordat que estes actuacions s’estan posant en pràctica en les principals ciutats d’Espanya i Europa des de fa dècades amb rendiments molt positius.

Respecte a l’incivisme, Grezzi ha assenyalat que és un problema integral i és un aspecte en el qual la regidoria ja porta treballant des de fa mesos de manera global.

Sobre l’estat de licitació i execució dels carrils bici previstos, Grezzi ha informat que no hi haurà problema ni suposarà un trastorn pressupostari la seua execució, malgrat la falta de personal, després d’anys de retallades en l’administració local.

Finalment, s’ha valorat positivament la participació ciutadana en la primera fase de millora de la xarxa d’EMT.