L’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de València ha organitzat una sèrie d’activitats per a commemorar el proper dissabte 21 de maig el Dia Mundial de la Diversitat Cultural per al Diàleg i el Desenvolupament.

En aquest sentit, Glòria Tello, regidora de l’Àrea de Cultura ha declarat que “la diversitat cultural és una ferramenta fonamental per a permetre el creixement de la nostra ciutat i suposa una gran oportunitat d’aprenentatge per a la nostra societat. La convivència entre cultures reforça la cohesió social que necessita una ciutat com esta, amb obertura de ment i de mires que permeta diverses perspectives a l’hora d’entendre el món i la nostra ciutat”.

Les diverses activitats que s’han organitzat comptaran amb la presència de tots els continents i amb representants, entre altres, de països com ara el Camerun, la Xina, el Japó, Rússia,etc i  tindran lloc a la plaça de l’Ajuntament de 17.00h a 21.00h.