El portaveu de Compromís, Joan Ribó, ha mostrat el seu suport als comerciants, i ha exigit tant a l’alcaldessa Barberà com a la consellera d’Infraestructures, Isabel Bonig, “que es posen d’acord d’una vegada per totes per a resoldre el conflicte obert entre les dos administracions que, a pesar d’estar governades pel mateix partit, són incapaces d’obrir al públic l’aparcament del Mercat Central”.

Ribó exigeix a Barberà “una solució immediata, perquè durant els anys que dura este conflicte ha malbaratat massa diners: només en els últims 3 anys, els més de 10 milions d’euros que s’han dilapidat en la compra de cases al Cabanyal per a després destruir-les, s’hagueren pogut invertir en resoldre esta problemàtica”.

El Grup Municipal Compromís denuncia com els comerciants del Mercat Central i del seu voltant continuaran patint els entrebancs econòmics que implica no tindre disponible per als clients un pàrquing. El portaveu de Compromís, Joan Ribó, ha mostrat el seu suport als comerciants, i ha exigit tant a l’alcaldessa Barberà com a la consellera d’Infraestructures, Isabel Bonig, “que es posen d’acord d’una vegada per totes per a resoldre el conflicte obert entre les dos administracions que, a pesar d’estar governades pel mateix partit, no es decideixen a obrir al públic l’aparcament del Mercat Central, a la plaça de Bruges.”

Ribó qualifica d’intolerable esta nova dilació en la posada en marxa del pàrquing, després de 7 anys d’espera: “els venedors del Mercat Central i els comerços del centre ja duen massa anys sense esta infraestructura, fonamental per a dinamitzar els seus negocis en estos temps de crisi. Una problemàtica que s’afegeix a la impossibilitat de reordenar i pacificar el trànsit davant la Llotja mentre no s’arregle la plaça de Bruges”.

Per tot això, el portaveu de Compromís exigeix a Barberà “una solució immediata. Durant els anys que dura este conflicte que ha sigut incapaç de resoldre, l’alcaldessa ha malbaratat massa diners: només en els últims 3 anys, els més de 10 milions d’euros que s’han dilapidat en la compra de cases al Cabanyal per a després destruir-les, s’hagueren pogut destinar a resoldre esta problemàtica”.

Vols escoltar Joan Ribó defensant l’obertura al públic de l’aparcament del Mercat Central? Dóna-li al Play!