El Grup Municipal Compromís es felicita perquè el PP ha reculat de les seues intencions d’impedir –novament- els actes en commemoració de la jornada mundial de lluita contra el VIH-Sida.

Tanmateix, Compromís no pararà de denunciar l’abús que suposa l’Ordenança Reguladora d’Ocupació del Domini Públic Municipal que el PP va aprovar en solitari i que restringeix la realització d’activitats ciutadanes en les places de l’Ajuntament i la Mare de Déu. Per això en demana la retirada.

El Grup Municipal Compromís es felicita perquè finalment l’equip de govern municipal ha rectificat i permetrà a la Coordinadora d’Associacions de Lluita Contra la Sida (CALCSICOVA) commemorar a València la jornada mundial per la prevenció i contra l’estigma de les persones que viuen amb el VIH-Sida. La regidora Pilar Soriano ha remarcat “la importància d’esta jornada que el PP volia amagar a la ciutadania, i amb la que estem plenament compromesos”.

Amb tot, l’Ordenança Reguladora d’Ocupació del Domini Públic Municipal continua vigent amb les restriccions a la participació ciutadana que implica. L’edil de Compromís Pilar Soriano ha recordat que esta ordenança “va ser aprovada unilateralment pel PP amb la nostra ferma oposició. El Partit Popular vol aplicar mordasses a la ciutadania, en este cas impedint els usos públics de les places de l’Ajuntament i la Mare de Déu. En esta ocasió la pressió ciutadana ha impedit les seues intencions censores, però volem que actuacions com esta no es tornen a repetir, i per això continuem exigint la retirada immediata de l’Ordenança”.

Soriano ha afegit que “no ens valen els arguments a mitges de l’equip de govern que ara s’excusa en la Delegació del Govern: l’Ordenança municipal és molt clara quan prohibeix la realització d’activitats en estes places, i així quedava reflectit en la notificació que es va enviar a CALCSICOVA. No volem que açò es torne a repetir”.

Vols escoltar la regidora Pilar Soriano defensant el carrer de totes i per a totes les persones? Dóna-li al Play!