El Grup Municipal de Compromís per València ha visitat al Grup Municipal de Compromís per Ontinyent per tal de portar endavant una jornada de treball conjunta i compartir les experiències de govern participatiu que està duent a terme el govern de Compromís a la capital de la Vall d’Albaida.

Joan Ribó, portaveu de Compromís a l’Ajuntament de València, i Joan Gilabert, portaveu de Compromís a l’Ajuntament d’Ontinyent, han fet declaracions a l’eixida de la jornada.

En paraules del portaveu de Compromís per València, Joan Ribó: “Hem vingut a Ontinyent a aprendre de la forma de governar de Compromís quan té responsabilitat de govern com és el cas d’Ontinyent, que està demostrant que altra forma de fer política és possible, amb responsabilitat i propostes molt valentes, com la cooperativa elèctrica, fugint de l’oligopoli elèctric i les experiències de participació ciutadana com és la experiència d’ #Ontiyentparticipa, on el poble ha pogut escollir per votació en què volia que l’Ajuntament invertira els diners dels pressupostos municipals.”

Joan Ribó continuava “per altra banda també ens interessa parlar de les fórmules que han aplicat a la capital de la Vall per aconseguir reduir deute, passant de 20 milions a 13 en tres anys, tot i mantindre i fins i tot augmentar les partides per serveis socials, posant per davant a les persones”.

Per la seua banda, Gilabert ha exposat: creiem que és una bona pràctica posar en comú idees i experiències dels diferents col·lectius de Compromís, per aprofitar la feina ben feta i posar en pràctica aquestes experiències en les diferents ciutats del País Valencià i molt especialment en la capital, València”.

Des de Compromís per València s’ha assegurat que el model de gestió que s’està duent a terme a Ontinyent és el que Compromís vol per al cap-i-casal.

A la joranada ha assistit els tres regidors de Compromís, Joan Ribó, Consol Castillo i Pilar Soriano.

1404897547778 IMG-20140709-WA0004 IMG-20140709-WA0007 IMG-20140709-WA0011