Compromís despondrà de 300 apoderats i interventors el 29 de maig en València

Compromís per València ha mostrat la seua satisfacció pel nivell de mobilització aconseguit en la campanya electoral de les Eleccions Europees. Front al desinterès d’una part important de la societat provocada pel desencís als dos grans partits PP i PSOE, el balanç de la campanya de Compromís-Primavera Europea, , ha segut positiu a pesar dels pocs recursos dels que disposava l’organització, que es limitaven a les aportacions de militants i simpatitzants.

Des de Compromís per València han destacat la mobilització de la militància en la campanya, així el pròxim 25 de maig hi hauran prop de tres cents apoderats i interventors de Compromís en les taules de la ciutat cobrint pràcticament tots els col·legis electorals. Esta xifra duplica els que es van mobilitzar en les eleccions municipals i autonòmiques del 2011.

Així i tot, Compromís per València fa una crida a tota la ciutadania a que participe en l’escrutini de les eleccions en els col·legis electorals per actuar com a fedataris de la neteja del procés. És un dret que tenen com a ciutadans i què és bo exercir per garantir la qualitat de la nostra democràcia.

Compromís per València ha realitzat un gran número d’eixides per a repartir informació electoral a mà en les estacions de metro, en les universitats, eixides dels centres escolars públics i als carrers i places principals de la ciutat.

Joan Ribó, portaveu de Compromís per València, ha comentat: “La xifra de 300 apoderats i interventors ens permetrà tindre representants a la majoria dels col·legis electorals de la ciutat. Confiem en que esta tasca dels nostres militants i simpatitzants permetrà facilitar el camí de Jordi Sebastià al Parlament Europeu.”