El regidor d’esports, Cristobal Grau, és diputat delegat de teatres i concursos provincials de música

La Diputació de València ha desestimat una subvenció de 49.000 euros a la regidoria d’esports de l’Ajuntament de València per a la compra de material esportiu destinat a la Marató del 2012. El motiu d’esta denegació ha sigut que la regidoria d’esports va presentar la justificació de la compra del material fora de termini.

El regidor d’esports a l’Ajuntament, Cristobal Grau, és diputat delegat de teatres i concursos provincials de música. Des de Compromís han destacat la falta de coordinació de les administracions governades pel Partit Popular, inclús en el cas de la Diputació i l’Ajuntament on tres regidors del cap i casal, Cristobal Grau, Maria Jesús Puchalt i Francisco Lledó, són a la vegada diputats provincials.

Consol Castillo, regidora de Compromís, ha declarat:”Si un Ajuntament amb tres diputats provincials i situat a 500 metres de la Diputació té problemes per a que li concedisquen una subvenció de material esportiu, no volem imaginar-nos els problemes que poden arribar a tindre el pobles xicotets i mitjans. Les diputacions provincials són institucions decimonòniques que només fomenten el clientelisme polític, el que caldria és dissoldre-les i que les seues competències siguen assumides pels ajuntaments i la Generalitat.

“Tot el contrari del que preveu la llei de Reforma del Regim Local aprovada en el Congrés dels Diputats, a la que Compromís va a presentar un recurs d’inconstitucionalitat. Animem a Cristobal Grau i al Partit Popular recolzen este recurs” ha destacat l’edil valencianista.

Escucha el audio: Consol Castillo