Els tres regidors de Compromís per València; Joan Ribó, Consol Castillo i Pilar Soriano, han anunciat que atendran a través de Skype qualsevol ciutadà que vulga conversar amb els regidors.

A banda dels canals que actualment ja es poden fer servir per contactar amb els regidors, que són la pàgina web de Compromís per València en la seua pestanya de “participa”, les xarxes socials (fonamentalment Facebook i Twitter) o anar directament al grup municipal per mantindre una reunió, ara s’afegix l’opció de poder parlar un dia a la setmana amb els regidors a través de la plataforma Skype.

Concretament, Joan Ribó, portaveu de Compromís per València, estarà on-line tots els dimecres de 13:00 a 14:00h. La regidora Consol Castillo, atendrà els dimarts de 13:00 a 14:00h i la regidora Pilar Soriano estarà disponible els dijous de 13:00 a 14:00h.

Per a accedir a l’Skype i poder parlar amb ells s’ha d’entrar a la web de Compromís per València i tindre instal·lada aquesta plataforma en l’ordinador, tauleta o telèfon mòbil.

Aquesta decisió, que va en la línia de l’open government que defensa Compromís, destaca per contraposar-se amb la poca disponibilitat i disposició a debatre amb els ciutadans que tenen la senyora Rita Barberà i l’equip de govern del Partit Popular en la ciutat de València, com s’ha demostrat en molts casos darrerament, com per exemple, en la urbanització de la marina real, en l’elaboració del pla de mobilitat o en el Pla Cabanyal.

En eixa línia, Compromís per València ha denunciat en la presentació de la iniciativa, que el govern de Rita Barberà estiga en la posició 103 de 110 en l’Índex de Transparència Internacional i que ni tan sols contestarà el qüestionari que li va enviar Transparència Internacional per poder avaluar el nostre ajuntament.