Joan Ribó, portaveu de Compromís per València: “El nou d’octubre és la festa de tots els valencians i valencianes, no entenem les declaracions de Rita Barberà què no fan més que dividir a la societat valenciana, amb velles polèmiques, i promoure comportaments poc democràtics”.

Compromís per València fa una crida a la participació de tots els valencians i valencianes a la processó del nou d’octubre, exigim que es garantisca el comportament cívic i pacífic de tota la ciutadania. Requerim la presència i l’actuació, si fora necessària, de les forces de seguretat per a mantindre l’ordre i la protecció de tots els participants. El dret a participar en aquest acte ha de ser garantit per a totes les persones, ja que és la festa conciliadora de tots els valencians. Des de Compromís treballem, per a què el nou d’octubre siga cada any més, una festa per a unir a tots els valencians que faça oblidar i passar a la història velles confrontacions.

Joan Ribó, portaveu de Compromís per València: “En aquest marc, no entenem les declaracions de Rita Barberà què no fan més que dividir la societat valenciana, amb velles polèmiques, i promoure comportaments poc democràtics. Exigim a l’alcaldessa que garantisca la seguretat de totes les persones i que no utilitze els símbols dels valencians com a element de confrontació i lluita política per a beneficiar els seus interessos de partit, la festa és de tots els valencians i tenim dret a participar-hi sense amagar les nostres creences o posicions polítiques. Ser valencià va molt més enllà del que pensa Rita Barberà.”