En paraules de Consol Castillo, regidora de Compromís: “l’Alcaldessa Barberá ha de parlar clar als veïns i dir en quins terrenys s’ha de construir el futur poliesportiu”.

La regidora del Grup Municipal Compromís Consol Castillo, ha assistit aquest matí a la roda de premsa convocada per l’Associació de Veïns de Benicalap-Entrecamins, on s’ha presentat el document “Estudi de la proposta del canvi d’ubicació plantejat pel València CF i AEDIFICA per a la construcció del nou poliesportiu de Benicalap”, estudi que ha estat elaborat pel enginyers Jordi Chicheri i Francisco Botella.

En el referit estudi la pròpia Associació de Veïns ha desestimat la ubicació de la parcel·la situada a la Ciutat Fallera, com el lloc on es situaria el futur poliesportiu de Benicalap, segons les manifestacions del seu portaveu, Josep Bellver.

Per la seua banda la regidora Consol Castillo, ha manifestat que “Des de Compromís donem un suport absolut a l’Associació de Benicalap-Entrecamins i a la decisió que ells preguen atès que són els veïns i veïnes del barri de Benicalap els qui coneixen millor que ningú les seues necessitats i els qui van a usar i gaudir d’aquesta instal·lació.”

Així mateix la regidora Castillo ha exigit a “l’alcaldessa Barberá que pose damunt la taula ja una parcel·la on ubicar el futur poliesportiu, per tal que es faça realitat d’una vegada per totes la promesa que en el seu dia va fer als veïns”.

Finalment, la regidora de la formació valencianista, d’esquerres i ecologista ha reclamat, que dins el Conveni Urbanístic, “ha de constar de manera expressa l’execució de la rehabilitació integral de l’Alqueria La Torre, i per tant la recuperació d’aquest important immoble per al patrimoni de tots els valencians i valencianes”.