La regidora del Grup Municipal Compromís a l’Ajuntament de València, Consol Castillo, ha proposat “un servei d’urgències de guàrdies a les dependències de l’Antic Hospital La Fe, que amplie l’actual servei ordinari d’urgències”. Consol Castillo ha llançat aquesta proposta en tant que les autoritats sanitàries no arriben a un document definitiu sobre els usos d’aquest edifici.

Castillo també ha assenyalat que el seu grup proposarà una redimensió dels hospital de la zona, i si cal de tot València, fent una nova redistribució dels usuaris en funció de la proximitat dels domicilis dels ciutadans amb els centres sanitaris o, també, de l’especificitat de les malalties dels pacients.

Finalment, Castillo ha avisat al Partit Popular que “no tracte d’aprofitar tot aquest enrenou, tal com està fent també en el sector educatiu, per potenciar la seua aposta privatitzadora de la sanitat, amb la seua política de concessions administratives de gestió privada”.