Joan Ribó va demanar en la comissió d’urbanisme que l’Ajuntament adaptara l’enllumenat del parc d’Orriols al seu horari d’obertura.

Després de diverses queixes veïnals que no van tindre cap resultat, Compromís va denunciar en la comissió d’urbanisme, qualitat urbana i habitatge que el parc d’Orriols, obert fins a les 21:00 hores, no encenia els fanals, de manera que els veïns no podien gaudir d’esta zona verda perquè estar en un jardí a obscures no era el més adient.

L’Ajuntament va contestar a Compromís que s’ha corregit la situació ajustant l’horari d’il·luminació des del moment que Joan Ribó va informar de la situació en la comissió d’urbanisme.

En eixe sentit, Ribó ha lamentat el descontrol que duu l’Ajuntament de València en el tema de la il·luminació, ja que instal·la faroles noves que no complixen la normativa del ministeri i malbaraten els recursos dels valencians, es deixen faroles enceses durant tot el dia o, com en este cas que estem denunciant ací, no les encenien.

Compromís celebra que l’Ajuntament de València haja solucionat el problema en el parc d’Orriols però lamenta que, una vegada més, haja sigut a instàncies del grup municipal de Compromís.

Joan Ribó ha criticat que “el Partit Popular de la senyora Rita Barberà només haja actuat després de la nostra denúncia i que haja obviat fins a eixe moment totes les queixes veïnals al respecte, el que demostra que tenen la ciutat paralitzada.”