
L’Orquestra de València acosta la música a les persones malaltes de l’Hospital Clínic
La secció de vent de l’Orquestra de València ha oferit un concert en el vestíbul de l’Hospital Clínic de València, en el marc del projecte social que du a terme la formació simfònica i el Palau de la Música. La regidora de Cultura i presidenta del Palau, Glòria Tello, ha assistit hui al recital, i […]


