
Els professors de la Banda Municipal José Alamá i Juan Faubel reben reconeixement per la seua jubilació
La Coordinadora de l’Àrea de Cultura i presidenta del Palau de la Música, Glòria Tello, s’ha reunit amb els professors de clarinet de la Banda Municipal, José Alamá i Juan Faubel, que es jubilen després de més de 40 anys de trajectòria professional en la centenària agrupació musical. Tello els ha desitjat una feliç jubilació […]

