
L’Ajuntament demana la retirada dels cartells sexistes d’un sindicat de policia
El Govern Municipal ha expressat hui el seu rebuig “més absolut a qualsevol manifestació sexista, i ha demanat la retirada dels cartells masclistes que ha difós un sindicat de la policia local per a convocar els seus afiliats per al sopar de Nadal. Les paraules de l’alcalde han sigut clares: “Siga qui siga el responsable […]
