Joan Ribó ha rebut la primera dona que va obtenir el Premi de Cartell de Falles, l’any 1976. Es tracta de la catedràtica de dibuix Maria José Tornero. Durant esta trobada, que s’ha celebrat en el marc de les reunions que l’alcalde manté tots els dimecres amb la ciutadania i entitats, l’artista valenciana ha explicat la seua trajectòria professional dela qual s’ha fet ressó en nombroses mostres exposades a la ciutat. Joan Ríbo ha valorat molt positivament el seu treball i la difusió de la festa i tot allò que simbolitza per a la ciutat.

L’alcalde també s’ha reunit, entre d’altres, amb la presidenta de la Federació d’Entitats Culturals Andaluses de la Comunitat Valenciana (FECA-CV), qui ha explicat les activitats que esta entitat ha organitzat per a commemorar el Dia d’Andalusia que enguany se celebrarà sota e llema “Cadis, a la Comunitat Valenciana”. L’alcalde ha expressat la seua satisfacció per reunir-se amb una entitat que representa a les milers de persones que vingueren un dia des d’Andalusia, i que hui són plenament valencianes, sense haver perdut els seus propis arrels.