Isabel Lozano ha acudit al camp de Mestalla al partit de futbol de la jornada 26 de la Primera Divisió Femenina entre els dos equips de la ciutat, el Valencia C.F i el Levante U.D.

Lozano ha afirmat que “l’esport, com qualsevol àmbit del a vida, però de forma especial per tractar-se d’un gran dinamitzador social, ha de mostrar amb contundència unes relacions igualitàries i de respecte absolut cap a totes les persones i els seus drets. L’esforç i els triomfs d’una dona no tenen menys valor que els d’un home i és hora de que tota la societat reclame el respecte, la promoció, la visibilització i la rellevància mediàtica que l’esport femení mereix. Estem al segle XXI i igual que estes futbolistes s’han adaptat a les exigències del futbol d’elit, la nostra societat s’ha d’adaptar a les exigències que ha de tindre qualsevol societat del segle XXI”

La regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives ha mostrat la seua satisfacció per “la gran resposta de la societat valenciana” a la promoció que els dos clubs han fet d’este partit, amb més de 17.000 aficionats i aficionades al camp de Mestalla. “Sense dubte este és el camí a seguir: d’una banda, amb dos entitats que estan apostant per les futbolistes i per crear afició i obrir les portes al futbol femení a milers de xiquetes i joves; d’una altra, amb una societat que respon i que demostra que quan hi ha una promoció real de l’esport femení sí hi ha interés per practicar-lo i per disfrutar-lo com a públic. Avancem en el camí correcte i donem una imatge a la resta de ciutats dela importància que mereix l’esport femení i la igualtat d’oportunitats entre dones i homes, entre xiquets i xiquetes”.