Joan Ribó, i el senador Carles Mulet s’han reunit este dilluns per abordar coordinadament algunes de les necessitats de la ciutat de València que poden ser plantejades i defensades al Senat pels representants de Compromís.

Ribó ha destacat que els senadors de Compromís permeten traslladar al Senat els problemes de la ciutat de València, de la mateixa forma que com estan abordant-se també al Congrés. “Tenim problemes molt greus en infraestructures, com ara el túnel passant i l’estació o la prolongació de Serradora”, ha destacat l’alcalde com a exemples d’iniciatives que al Senat s’han de debatre “com un lloc més on podem plantejar les nostres reivindicacions, sempre amb la idea que no volem ser més que ningú però que no estem disposats a continuar sent els últims de la fila”.

Ribó també s’ha referit al Corredor Mediterrani com una de les infraestructures principals on el govern central està discriminant als valencians i les valencianes, atés que “de moment s’ha convertit  en un ridícul tercer fil i en només una de les dos vies, amb els problemes que això genera”.

L’alcalde també ha explicat que les queixes estan motivades “per la poca inversió que estem tenint”, per la qual cosa ha considerat important que el Senat siga una plataforma més on reivindicar les necessitats de la ciutat.