Isabel Lozano, ha explicat que l’Ajuntament donarà suport  al Dia Internacional de la Visibilitat Bisexual i farà costat a la campanya del Col·lectiu Lambda que té per objectiu que l’any 2016 siga l’any en què es done especial visibilitat a este col·lectiu.

Així, l’Ajuntament es compromet a posar en marxa una sèrie de mesures que afavorisquen la sensibilització de la realitat de la bisexualitat en tots els àmbits fent especial èmfasi en el familiar, educatiu, cultural i laboral.

Una de les mesures serà penjar hui, dia 23 de setembre, i amb motiu del Dia de la Visibilitat Bisexual, una pancarta des del balcó de l’Ajuntament per a combatre l’exclusió i la marginació amb què les persones bisexuals es troben sovint quan es qüestiona la seua orientació sexual i es percep com una fase o es pensa que estes persones no volen reconéixer la seua homosexualitat o, fins i tot, com una pràctica viciosa.

“Les institucions hem de treballar en pro de la igualtat legal i social de totes les persones, independentment de la seua orientació i del seu gènere. Cal treballar perquè ni les conviccions morals ni ideològiques siguen un obstacle en l’avanç de la igualtat i la democràcia. La igualtat social i real de les persones bisexuals és hui dia una assignatura pendent que hem d’abordar amb decisió”, ha assegurat Lozano.