L’Ajuntament de València satisfarà les necessitats de places d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda en la ciutat abans que s’acabe l’any.

“Amb este pla s’hi instal·laran la pràctica totalitat de les sol·licituds ignorades per l’anterior govern”, assenyala Giuseppe Grezzi, sobre un projecte que ha estudiat la demanda i les peticions d’entitats i particulars rebudes en la Secció de Senyalització. D’estes peticions es deduïx la necessitat d’implantar noves places reservades per a atendre de manera adequada les necessitats del col·lectiu de persones amb modalitat reduïda.

Les places del projecte esmenaran les mancances de Ciutat Vella, l’Eixample, Extramurs, Campanar, la Saïdia, el Pla del Real, l’Olivereta, Patraix, Jesús, Quatre Carreres, Poblats Marítims i Camins al Grau.

Finalment, Grezzi ha reiterat que “encara que des de l’arribada del nou Govern municipal s’han anat atenent les peticions i necessitats de les persones amb mobilitat reduïda, amb este projecte el Govern de La Nau atén per fi les peticions que l’anterior corporació va decidir guardar en un calaix i espera reparar el dany que va poder causar aquella administració en ignorar les necessitats d’un col·lectiu tan sensible en matèria d’accessibilitat com el de les persones amb mobilitat reduïda”.