Glòria Tello ha presentat davant dels mitjans de comunicació Vicent Ros, el nou director del Palau de la Música, seleccionat en «un procés democràtic, reglat, transparent, obert i no polititzat», en paraules de la regidora.

Vicent Ros ha explicat el seu projecte de gestió, amb el títol «Un Palau obert», a partir del qual «hui s’obri la porta de l’auditori a tot tipus de persones i tendències musicals. Per això, el Palau, com a contenidor cultural de la ciutat, ha de conservar l’excel·lència i també ser plural, democràtic i de qualitat», ha afirmat.

També ha incedit en el fet que un dels seus objectius principals és «mantindre el públic que ja tenim, però ampliant-lo amb un públic més jove i també amb el desfavorit».

El nou director ha aclarit als mitjans que «hi ha molt de treball a l’hora de la regulació de la institució, ja que cal elaborar un manual de funcions per als músics de l’Orquesta de València i revisar els estatuts».

Respecte de les dos formacions que tenen seu al Palau, ha dit que vol «potenciar l’Orquestra de València en l’àmbit internacional. Ha de convertir-se en l’ambaixada del Palau de la Música pel món», i quant a la Banda Municipal, «augmentar la sinergia entre les dos formacions: seria molt interessant crear projectes comuns de la Banda Municipal i l’Orquestra de València».