Joan Ribó i la consellera d’Obres Públiques han signat al Palau de la Generalitat, en presència del president Ximo Puig i Giuseppe Grezzi, el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de València i la Generalitat, per a l’entregga i explotació de l’aparcament subterrani construït a la plaça de Bruges, sobre l’estació del Mercat Central de la línia T-2 del metro de València.

“Vull expressar la profunda satisfacció per este acord que hem signat partits que som diferents, però que ho hem sabut fer molt més ràpid que aquell partit que teòricament té molta experiència a fer les coses, però que va ser absolutament incapaç de fer que la senyora Barberà es posara d’acord amb la consellera d’Obres Públiques”, ha afirmat Joan Ribó després de signar el conveni.

“Volem accelerar al màxim els terminis perquè sabem que l’aparcament de la plaça de Bruges és fonamental, en primer lloc, per a tota la gent que treballa al Mercat Central, per a tot el comerç local de la zona centre, i fonamental també per a tots els plans de mobilitat que tenim per a anar reduint i pacificant el trànsit al centre de la ciutat, que em sembla un element crucial de la política d’este ajuntament”, ha assegurat l’alcalde de la ciutat de València.