Compromís per València defensarà la integritat del barri del Cabanyal fins al final de la legislatura, a pesar que el PP “torne a la càrrega intentant destruir-lo de nou”, segons ha dit el portaveu de Compromís, Joan Ribó, qui ha lamentat que el Partit Popular “haja muntat un acte que només serveix per a fer que Barberà traga del bolso propostes caduques, basades en la il·legalitat, com és l’espoli del barri del Cabanyal. Al PP i a Rita Barberà no li ha importat ni li importa destruir tot un barri, la seua trama urbana i la convivència entre els veïns amb l’única intenció de fer electoralisme. La destrucció del Cabanyal ha sigut el seu capritx personal des que entrà a governar la ciutat, i s’ha obsessionat amb ell a mesura que la ciutadania li guanyava cada batalla legal. El Partit Popular no té cap projecte per a València, pretén sobreviure a base de vells fantasmes, i Rita Barberà no vol anar-se’n del consistori sense deixar com a herència la perversitat de reobrir una ferida per a un barri que mereix un tracte digne, unes dotacions públiques sòlides, una seguretat ciutadana que durant tots estos anys han brillat per la seua absència. En definitiva, Barberà vol prolongar la seua impotència electoral sobre el barri del Cabanyal”.

El portaveu de Compromís ha destacat que “l’alcaldessa vol hipotecar el futur del nou govern a dos mesos vista de les eleccions. Amb cada anunci que fa, ella mateixa reconeix que perdrà el govern municipal el pròxim mes de maig. El més greu d’este assumpte és que, si es confirma, el ministeri de Cultura estiga maniobrant per a contribuir a l’espoli del barri del Cabanyal”.

Vols escoltar Joan Ribó defensant el Cabanyal front a Barberà, que vol prolongar la seua impotència electoral sobre el barri? Dóna-li al Play!