El portaveu de Compromís, Joan Ribó, demana a l’equip de govern que organitze millor la neteja de la ciutat durant estos dies per tal que no es repetisquen imatges com la que denuncia el grup municipal: “els fallers i els veïns es mereixen una ciutat neta”.

El Grup Municipal Compromís emplaça l’Ajuntament a dissenyar una millor organització de la neteja en la ciutat, potenciant les zones de major afluència fallera, de manera que es done la imatge que correspon a València durant un dels períodes més turístics que viu la ciutat. El portaveu de Compromís, Joan Ribó, ha remarcat que “durant tot l’any els veïns d’esta ciutat paguen els seus impostos i mereixen tindre uns barris nets, estiguen al centre o a la perifèria, però especialment durant estos dies cal oferir uns bons serveis als veïns i una bona imatge als visitants. Així mateix, l’Ajuntament hauria d’anar més amb compte amb la venda ambulant, sobretot amb aquella irregular, perquè ja són molts els veïns i comerciants que se’ns han queixat per la desorganització permesa pel govern local. No volem vore imatges massa habituals amb venedors il·legals d’entrepans o de cerveses. És evident que el període de falles és un moment especial per a les persones que viuen intensament la festa, però al mateix temps s’ha d’establir un diàleg entre tots els actors implicats en les falles, els veïns i la pròpia administració”.

Com a mostra de la desorganització en l’àmbit de la neteja, Compromís per València ha denunciat l’acumulació de fem precisament en un dels llocs més visitats de la ciutat durant estos dies, com és el barri de Russafa, i especialment aquells carrers on s’instal·len grans il·luminacions.