El Grup Municipal de Compromís ha presentat una moció a la Comissió d’Urbanisme per a reposar les dos parades d’autobús eliminades del nucli urbà d’El Palmar durant els dies festius, i perquè es respecten les normes d’aparcament en esta pedania.

El portaveu de Compromís, Joan Ribó, reclama “una major oferta de servei de transport públic: per comoditat per als veïns i per als visitants, perquè és la manera de reduir l’impacte mediamental sobre el parc natural, i perquè els restaurants també podran guanyar així en una major afluència de clients, dinamitzant amb això l’economia local”.

El Grup Municipal Compromís ha presentat una moció per tal que els autobusos de l’EMT puguen entrar amb normalitat en la pedania d’El Palmar. Segons ha dit el portaveu de la coalició, Joan Ribó, “si el transport públic no pot entrar en el nucli urbà de la pedania perquè hi ha cotxes mal aparcats, l’equip de govern prefereix deixar eixos cotxes i fer que els autobusos de l’EMT no entren en la població. Hem rebut ja diverses queixes dels veïns d’El Palmar, sobretot de persones majors i amb mobilitat reduïda, que no entenen com és possible que es prioritze els vehicles privats, a pesar que infringisquen les normes d’aparcament, abans que els transports públics. Una indignació que compartim, més encara parlant d’una zona protegida dins del Parc Natural de l’Albufera. Ací és precisament on més s’hauria de restringir l’ús dels cotxes particulars”.

Per això, el Grup Municipal de Compromís ha presentat una moció a la Comissió d’Urbanisme on es demana, en primer lloc, que es reposen les dos parades eliminades del nucli urbà d’El Palmar; i en segon lloc, que es posen en marxa les mesures de vigilància oportunes perquè es respecten les normes d’aparcament en esta pedania.

A més, el portaveu de Compromís, Joan Ribó, ha assenyalat com es constata “una vegada més, que el PP no ha cregut fins ara ni creu encara en la mobilitat sostenible. Si a la pedania d’El Palmar hi ha un excés de cotxes, el que ha de fer l’administració és apostar per la pacificació en l’ús dels vehicles privats amb una major oferta de servei de transport públic: per comoditat per als veïns i per als visitants, perquè és la manera de reduir l’impacte mediamental sobre el parc natural, i perquè els restaurants també podran guanyar així en una major afluència de clients, dinamitzant així l’economia local”.

Vols escoltar el portaveu de Compromís, Joan Ribó, exigint l’aposta pel transport públic en la pedania d’El Palmar? Dóna-li al Play!