Pilar Soriano, consellera de l’entitat per Compromís, ha votat en contra de la liquidació del pressupost del 2013 per este motiu

Este matí ha tingut lloc el consell rector de l’OAM de parcs i jardins singulars per a aprovar la liquidació del pressupost de l’exercici de 2013. A este òrgan Compromís ha denunciat l’existència d’un romanent de crèdit de més de 711.000 euros al capítol 1 del mateix, corresponent a les despeses de personal.

Pilar Soriano, consellera de l’entitat i regidora de Compromís, ha preguntat per les raons de l’existència d’este romanent a les despeses de personal que suposen aproximadament un 10% de les despeses de personal reconegudes i pràcticament la totalitat del romanent de crèdit aprovat, 711.000 euros d’un total de 713.000 euros.

Els responsables de l’entitat dels parcs singulars de la ciutat no han sabut explicar raonablement a la regidora de Compromís l’origen de l’excedent pressupostari. Per esta raó l’edil ha votat en contra de la liquidació del pressupost de l’exercici 2013.

Pilar Soriano, regidora de Compromís, ha declarat:”No entenem com amb una xifra d’atur del 24,5% i d’una situació lamentable dels parcs i jardins de la ciutat de València es deixen sense aplicar 711.000 euros de la partida de personal de l’entitat. Exigim explicacions a la regidora de parcs i jardins, Lourdes Bernal, per esta situació.”.

Escolta l’àudio: Pilar Soriano.MP3