La setmana passada es va convocar als òrgans d’administració de set entitats municipals per al dia d’hui

Hui, 31 de març, és l’últim dia per a formular els comptes anuals segons la Llei de Societats

Compromís ha exigit a l’equip de govern de l’Ajuntament de València que es convoquen els òrgans d’administració de les entitats municipals de forma gradual i que no s’espere a l’últim dia per a formular els comptes anuals.

La setmana passada es van convocar els òrgans de govern de set entitats municipals per a formular els seus comptes anuals. Hui 31 de març acaba el termini per tal de presentar els comptes, que segons l’article 253 de la Llei de Societats és de tres mesos comptant des de la fi del tancament de l’exercici social.

Joan Ribó, portaveu de Compromís, ha declarat:”Per als grups municipals amb menys regidors és complicat preparar i revisar els comptes anuals de set entitats municipals en pocs dies. No entenem com l’equip de Barberà s’espera a l’últim dia per a formular els comptes anuals de estes entitats. Estes decisions dificulten l’acció de control de l’oposició”.