El pròxim dijous 17 d’octubre la sectorial Compromís per les Falles amb la col·laboració del Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament de València organitzen una nova edició del debat “59 segons de Falles”. El format, ja experimentat amb èxit l’any passat, vol ser una manera àgil i dinàmica de donar veu al màxim possible de veus sobre la festa gran de la ciutat.

Per l’acte, que tindrà lloc a partir de les 19’30 hores a l’Hostal de Morella ( Carrer de Morella, Barri del Carme) passaran artistes, fallers i falleres, representants de l’hosteleria, d’entitats veïnals i empresarials, tècnics de turisme i representants de les falles d’altres localitats que tenen models diferents per tal d’organitzar la festa al vigent a les falles de València. Però els micros del #59sfalles estaran oberts per a totes les persones que des del respecte vulguen dir la seua sobre un un univers tan ampli i complex com són les falles.

Així, enguany el #59sFalles abordarà qüestions com la promoció exterior de la festa, la necessitat d’un Pla Estratègic defensada per la coalició, les vies de participació dins de les falles, la interacció amb la resta de la ciutat o la relació del món faller amb les administracions.

L’equip de Compromís per les Falles, la sectorial estable de Compromís en matèria festiva, serà l’encarregat de moderar de manera àgil un debat que a més a més vol ser amé, respectuós i divertit i en el que es reserven algunes sorpreses.

acte falles