Ribó ha emplaçat a l’alcaldessa de València, Rita Barberà, a resoldre el més prompte possible la reordenació del seu equip de govern, després de la renúncia de Jorge Bellver a les seues delegacions, ja que es troba en una paràlisi i falta d’idees evident

El portaveu del Grup Municipal Compromís, Joan Ribó, ha emplaçat a l’alcaldessa de València, Rita Barberà, a resoldre el més prompte possible la reordenació del seu equip de govern, després de la renúncia de Jorge Bellver a les seues delegacions, ja que es troba en una paràlisi i falta d’idees evident. “No hi ha iniciativa política per part de Rita Barberà. És més, resulta que ha d’inaugurar establiments comercials per a demostrar que en València passen coses, mentre els centres socials no reben el finançament necessari, mentre s’enfronta la pròpia alcaldessa arriba a l’insult per a desqualificar iniciatives ciutadanes com la unitat veïnal del Cabanyal i així podríem continuar. Ni hi ha iniciativa política, ni idees, ni es resolen els temes pendents i, mentrestant, té la barra d’anunciar que es prendrà tot el temps necessari per a remodelar el govern”.

Per a Compromís és una urgència acometre aquesta remodelació. “L’alcaldessa de València ha de posar-se les piles i posar-li-les als seus regidors. Els barcos varats en el Saler han posat en evidència la falta de reacció política de govern municipal. I Rita Barberà és la responsable d’aquesta absència total d’idees, iniciatives i pols a les necessitats ciutadanes davnat la crisi”. Ribó ha recordat que en breu haurem d’afrontar com queda la situació del nou Mestalla, si finalment és la Generalitat qui ha d’assumir el control accionarial, a través de la Fundació, del València CF, amb totes les conseqüències que pot portar. “Ja no estarà Jorge Bellver. Cal rapidesa en els canvis”.

Joan Ribó ha emplaçat a l’alcaldessa de València a no queixar-se sobre l’escassísima inversió dels Pressupostos Generals de l’Estat en València. “L’alcaldessa de València no ha de fer únicament declaracions lamentant-se d’aquesta injustícia, històrica d’altra banda, sinó que ha d’actuar, amb fets i no sols paraules, i té una magnífica oportunitat per exigir-li a la vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaria, les inversions que, per obra i gràcia del PP, no arribaran a València l’any 2013”. El portaveu del Compromís ha assenyalat que Rita Barberà té un desdejuni informatiu el proper 16 d’octubre en Madrid i la seua presentadora serà Sáenz de Santamaria. “Esperem que, en comptes d’oferir-li noves glòries, siga capaç de reivindicar unes inversions justes per a la ciutat de València. Si no ho fa, el seu discurs quedarà buït”. Des de Compromís li exigiem que reclame el mateix nivell inversor per habitant en la ciutat de València que el que hi ha a Castelló-Lleó, per exemple.

+ info: http://www.nuevaeconomiaforum.org/es/act/proximas/object.aspx?o=36448