Ciscar explique de manera detallada els assumptes en què la independència entre els diners públics i els seus interessos privats

La regidora del Grup Municipal Compromís, Consol Castillo, ha donat suport, en nom de la seua formació, a la iniciativa del Consejo de Críticos y Comisarios de Artes Visuales, Mujeres en las Artes Visuales, Unión de Asociaciones de Artistas Visuales, Associació Catalana de Crítics d’Art (ACCA), Artistes Visuals de València, Alacant i Castelló (AVVAC) i l’Associació Valenciana de Crítics d’Art (AVCA), de demanar-li al nou president de la Generalitat que destituisca a la directora de l’IVAM, si és que la mateixa directora Consuelo Císcar no presenta la seua dimissió.

Consol Castillo comparteix plenament els arguments dels promotors del manifest i les seues exigències perquè Consuelo Ciscar explique de manera detallada aquells assumptes en què la independència entre els diners públics i els seus interessos privats s’ha vist tantes vegades compromesa i incomplerta.

Des del Compromís considerem que la seua substitució al capdavant de la direcció de l’IVAM és ja imprescindible, mitjançant un procediment d’acord amb el Manual de Bones Pràctiques (que altres autonomies governades pel PP ja han assumit i aplicat a les seves polítiques culturals), que garantisca la selecció no polititzada d’un professional amb el perfil adequat.