
Compromís denuncia el desmantellament d’espais públics a Benimàmet i Beneferri, i reclama noves dotacions per al veïnat
Compromís per València presentarà hui a la Junta Municipal de Pobles de l’Oest una moció per reclamar més instal·lacions públiques i espais d’ús ciutadà a Benimàmet i Beniferri, després de denunciar “l’abandonament i la pèrdua progressiva de serveis” que pateixen els dos nuclis sota el govern de María José Catalá. La iniciativa de la coalició […]



